Sala de Premsa Sala d'expertes i experts Pere Tarrés en xifres Opinió i anàlisi d'actualitat

Últimes notícies

Experts de la Facultat Pere Tarrés i de Càritas aborden els nous escenaris en salut mental arran de la pandèmia

Educació social · Treball social · Salut mental · Pobresa i exclusió social ·

15.04.21 - La jornada «Covid-19 y vulnerabilidad social: nuevos escenarios en salud mental» ha comptat amb experts en salut mental de la Facultat Pere Tarrés i de Càritas, que han alertat que les persones de grups socials més vulnerables s’han vist més afectades psicoemocionalment per la situació de pandèmia.

Educació social · Treball social · Salut mental · Pobresa i exclusió social ·

Veure més
La Fundació Pere Tarrés obre les inscripcions als seus casals d’estiu, en els quals l’any passat van participar més de 3.000 infants i joves

Colònies i casals · Adolescents i joves ·

15.04.21 - Els casals municipals de Montcada i Reixac i Esplugues de Llobregat són els primers en obrir inscripcions, i la resta s’obriran a partir del 24 d’abril. La Fundació remarca la importància de les activitats de lleure en el procés educatiu i recorda que són essencials per al desenvolupament i la socialització d’infants i joves, especialment dels més vulnerables.

Veure més
200 infants en situació de vulnerabilitat han rebut tractament odontològic gràcies a la Fundació Pere Tarrés

Infància vulnerable · Salut ·

14.04.21 - Més de 200 infants de famílies en situació de vulnerabilitat que assisteixen als centres socioeducatius de la xarxa de la Fundació Pere Tarrés han rebut tractament bucodental gratuït des del 2017. A més, al llarg de tot aquest temps 440 infants i joves més han rebut una revisió odontològica en el marc de la campanya “La teva solidaritat els farà somriure”.

La Fundació Pere Tarrés i Turris, units per la solidaritat

Infància vulnerable · Solidaritat · Pobresa infantil ·

25.03.21 - L’empresa Turris ha iniciat una col·laboració solidària amb la Fundació Pere Tarrés mitjançant la venda d’un nou producte, els secalls. Es tracta d’un producte responsable, ja que evita el malbaratament de menjar. L’import de les vendes dels secalls es destinarà a la campanya ‘Cap infant sense colònies’.

Altres notícies

La Fundació Pere Tarrés i Turris, units per la solidaritat