Sala de Premsa Sala d'expertes i experts Pere Tarrés en xifres Opinió i anàlisi d'actualitat

Últimes notícies

La Fundació Pere Tarrés engega una campanya de vídeos i recursos pedagògics per fomentar l’esperit crític dels joves

Centres d'esplai · Adolescents i joves ·

04.03.21 - Consum de tòxics, noves tecnològies, els vincles amb la família, la visió del futur, el medi ambient o el voluntariat són alguns dels reptes sobre els quals convida a reflexionar la campanya “I tu què en penses?”

Centres d'esplai · Adolescents i joves ·

Veure més
La Fundació Pere Tarrés celebra la represa del lleure educatiu per als joves i adolescents com un pas important per al seu benestar físic i emocional

Centres d'esplai · Adolescents i joves · Extraescolars ·

04.03.21 - L’entitat aplaudeix la decisió del Procicat d’ampliar l’autorització per a celebrar activitats de lleure per a joves d’ESO, Batxillerat i Formació Professional, una franja d’edat que fins ara havia quedat fora del lleure.

Veure més
“La crisi és una oportunitat per canviar el model econòmic i social”, afirma el secretari d’Estat de Drets Socials, Ignacio Álvarez, al Fòrum Pere Tarrés

03.03.21 - El secretari d’Estat de Drets Socials, Ignacio Álvarez, ha anunciat tot un seguit de mesures per a reforçar el quart pilar de l’Estat de benestar, entre les que destaquen una inversió de 3.500 milions d’euros provinents de fons europeus.

Veure més
La Fundació Pere Tarrés considera que reprendre les colònies escolars suposa un reconeixement a la importància del lleure en el procés educatiu

Colònies i casals · Educació en el lleure ·

26.02.21 - L’entitat celebra la decisió del Procicat de permetre la realització de sortides escolars amb pernoctació, un fet que permetrà reactivar un sector malmès després de mesos d’aturada. La Fundació remarca que el baixíssim índex de contagis registrat l’estiu passat entre els infants participants en activitats d’estiu va evidenciar que les colònies són segures