Sala de Premsa Sala d'expertes i experts Pere Tarrés en xifres Opinió i anàlisi d'actualitat

Últimes notícies

Toni Marcilla, exalumne de la Facultat Pere Tarrés: “El dol sense comiat és un dels pitjors turments que es poden afegir al dolor de la pèrdua.”

Treball social · Educació social ·

22.09.20 -

Toni Marcilla, treballador social i exalumne de la Facultat d’Educació Social i Treball Social Pere Tarrés-URL, explica en aquesta entrevista el seu projecte de Grups d'Ajuda Mútua al Dol sense comiat.

Treball social · Educació social ·

22.09.20 -

Veure més
La Fundació Pere Tarrés crea un calendari escolar per conscienciar sobre els Objectius per al Desenvolupament Sostenible (ODS) adaptat al context de la pandèmia

Educació ambiental · Educació social ·

17.09.20 - Amb vocació de servei, especialment en una època com l’actual, i amb la voluntat de conscienciar les generacions més joves, la Fundació Pere Tarrés ha elaborat un calendari per al curs 2020-2021 com a eina pedagògica per treballar a escoles, centres socioeducatius, centres d’esplai i famílies.

Veure més
La Fundació Pere Tarrés ha incrementat el percentatge d’infants que han rebut una beca per fer colònies i casals d’estiu

Colònies i casals · Infància vulnerable · Pobresa i exclusió social · Pobresa infantil ·

15.09.20 - Un 17,6% dels infants que han participat en colònies i casals d’estiu de la Fundació Pere Tarrés ho han fet gràcies a una beca. En total, s'hi han destinat més d’un milió d'euros.

Carta oberta del rector de la Universitat Ramon Llull

Educació social ·

14.09.20 - El rector de la Universitat Ramon Llull s’adreça a la comunitat universitària amb motiu de l’inici d’aquest curs que ve marcat per la situació extraordinària provocada per la COVID

Altres notícies