Sala de Premsa Sala d'expertes i experts Pere Tarrés en xifres Opinió i anàlisi d'actualitat

Últimes notícies

"La vostra funció rau en la vostra capacitat de portar esperança”: el degà de la Facultat Pere Tarrés, Joan-Andreu Rocha, als recents graduats i graduades.

09.06.21 - Esperança. Il·lusió. Responsabilitat. Futur. Aquests són alguns dels conceptes que van marcar ahir l’estat d’ànim durant la celebració de l’acte de graduació dels nous graduats dels graus d’Educació Social i Treball Social i dels màsters en acció social de la Facultat Pere Tarrés-URL.

Veure més
Les universitats de la Xarxa Vives avaluen l’impacte social de la formació universitària sènior

Formació · Gent gran ·

21.05.21 - La Facultat d’Educació Social i Treball Social Pere Tarrés de la Universitat Ramon Llull coordina una Trobada Fòrum Vives amb els responsables dels programes universitaris sènior

Veure més
“La pandèmia ens ha obligat a ampliar la mirada i a centrar la feina en les persones”: reflexions per abordar la crisi en el marc del 76è Fòrum Social Pere Tarrés

Educació social · Treball social · Pobresa i exclusió social · Serveis socials ·

19.05.21 - "Els professionals dels serveis socials som agents de canvi i el canvi comença amb nosaltres”, diuen el consultor social Fernando Fantova i la Cap de l’Àrea d’atenció a les Persones de l'Ajuntament de Castell-Platja d’Aro, Anna Viñas, en el marc d'una nova edició del Fòrum Social.

Veure més
La Fundació Pere Tarrés estrena una nova web que aplega els seus projectes d’innovació social i educativa

Educació i tecnologia · Escoles bressol · Extraescolars · Menjadors escolars · Adolescents i joves ·

18.05.21 - La Fundació Pere Tarrés ha estrenat una nova pàgina web que posa a disposició d’administracions, comunitat educativa, entitats i empreses tots els projectes d’innovació social i educativa en els quals treballa. L’objectiu és aplegar en un únic espai tota la seva expertesa i coneixement pedagògic acumulat en més de 60 anys d’experiència.

Altres notícies