Sala de Premsa Sala d'expertes i experts Pere Tarrés en xifres Opinió i anàlisi d'actualitat

Últimes notícies

Una alumna de la Facultat Pere Tarrés, premiada amb un treball acadèmic sobre l’atenció als joves migrants que arriben sols

Treball social · Adolescents i joves · Infància vulnerable · Immigració · Intervenció social · Serveis socials · Acció social · Mediació i resolució de conflictes · Menors migrants no acompanyats ·

23.07.21 - L’alumna de màster de la Facultat d’Educació Social Pere Tarrés – Ramon Llull Laura Comaposada Llorens ha guanyat el premi Ignacio Ellacuría d’Estudis d’Interès Social, que atorga el Campus Excel·lència Internacional Aristos Campus Mundus (ACM). Aquest reconeixement l’ha obtingut amb el seu Treball de Final de Màster (TFM) “Els conflictes ètics en la pràctica professional dels recursos residencials per a adolescents migrants sols/es”, una investigació acadèmica que ha desenvolupat en el marc del Màster universitari de Models i Estratègies d’Acció Social i Educativa en la Infància i l’Adolescència.

Veure més
La pobresa i l’afectació de les crisis a la societat: la “reflexió urgent” del número 77 de la revista “Educació Social”

Pobresa i exclusió social · Salut mental ·

21.07.21 - El número 77 de la publicació Educació Social. Revista d’Intervenció Socioeducativa posa l’accent en la repercussió que té la pobresa en tots els àmbits de la vida diària com poden ser la salut, l’habitatge, l’educació, el treball, la economia o la inclusió social.

Veure més
Motors en marxa! Signatura de la cessió de la finca per construir la nova seu de la Fundació Pere Tarrés

Serveis socials ·

19.07.21 - El passat 13 de juliol el president de la Fundació Pere Tarrés, Enric Crous, va signar els documents de cessió per part de l’Ajuntament de Barcelona de la finca del carrer Motors núm. 112-116 on es podrà construir la nova seu social de l’entitat i traslladar-hi tota l’activitat que es realitza en els tres edificis de Barcelona.

Veure més
Una de cada quatre persones cuidadores no professionals s’han vist desgastades física i emocionalment arran de la pandèmia

Gent gran · Dependència · Discapacitat ·

14.07.21 - Un informe de la Fundació Pere Tarrés avalua la qualitat de vida de les persones que es fan càrrec de persones dependents i l’estat dels serveis públics i prestacions socials a què es poden acollir.

Altres notícies