Sala de Premsa Sala d'expertes i experts Pere Tarrés en xifres Opinió i anàlisi d'actualitat

Últimes notícies

La Fundació Agrupació i la Fundació Pere Tarrés posen de relleu la necessitat d’explorar la soledat i no veure-la únicament com un problema

Salut mental ·

16.10.20 - El filòsof Francesc Torralba distingeix entre la soledat no buscada i la que ho és, destacant la importància de respectar aquesta última i saber-la gestionar per tal de convertir-la en una eina de creixement personal, en una conferència telemàtica.

Salut mental ·

Veure més
La demanda dels centres socioeducatius de la Fundació Pere Tarrés es dispara a causa de la crisi econòmica i social pel Covid-19

Infància vulnerable · Pobresa i exclusió social · Pobresa infantil · Intervenció social · Solidaritat ·

15.10.20 - Els centres socioeducatius de la Fundació Pere Tarrés, als barris de Poblenou i Poble-sec de Barcelona, han registrat un increment de la demanda respecte a cursos anteriors. Enguany, 177 infants i adolescents es troben en llista d’espera, el que suposa un increment del 75% respecte l’any passat.

Del 15 al 30 d'octubre la Facultat Pere Tarrés - URL romandrà tancada

15.10.20 - De cara a reduir els contagis generats al nostre territori degut al virus Covid-19, i seguint les indicacions recents de les autoritats sanitàries i universitàries, la Facultat d'Educació Social i Treball Social Pere Tarrés de la Universitat Ramon Llull adoptarà les mesures següents a partir del dijous dia 15 fins al divendres dia 30 d’octubre inclosos

Veure més
Un estudi posa de manifest que l’exclusió social i la desigualtat generen problemes de salut mental

Salut mental · Pobresa i exclusió social ·

08.10.20 - Factors com la incertesa davant la feina, el fet de no tenir un habitatge en condicions o la manca d’ingressosfan augmentar els trastorns de salut mental, i la pandèmia i el confinament han agreujat exponencialment aquesta situació.

Altres notícies

Del 15 al 30 d'octubre la Facultat Pere Tarrés - URL romandrà tancada