Sala de Premsa Sala d'expertes i experts Pere Tarrés en xifres Opinió i anàlisi d'actualitat

Últimes notícies

El grau de Treball Social de la Facultat Pere Tarrés és el 49è millor d’Europa, segons el rànquing U-Multirank

Treball social · Educació social ·

27.09.21 - Els estudis de treball social que ofereix la Facultat d’Educació Social i Treball Social Pere Tarrés-URL es troben entre els millors d’Europa. Així ho indica el rànquing U-Multirank, una eina promoguda per la Comissió Europea que avalua l’activitat de les universitats en totes les seves dimensions.

Treball social · Educació social ·

Veure més
La Fundació Pere Tarrés crea un calendari escolar per donar a conèixer els drets dels infants recollits per les Nacions Unides

Infància · Infància vulnerable · Educació en el lleure ·

21.09.21 - L’entitat constata any rere any que milers de nens i nenes no tenen encara garantits els seus drets inalienables recollits en la Convenció sobre els Drets dels Infants i per sensibilitzar la societat sobre aquesta situació destina el seu calendari anual per al curs 2021-2022 a donar a conèixer aquesta situació, proposant activitats pedagògiques mensuals que es faran arribar a escoles, centres socioeducatius, centres d’esplai i famílies.

Veure més
La Fundació Pere Tarrés mobilitza 1,5 milions d’euros perquè 5.250 infants gaudeixin d’activitats de lleure educatiu a l’estiu, la xifra més elevada fins ara

Colònies i casals · Infància vulnerable · Pobresa infantil ·

20.09.21 - Els casals i colònies d’estiu de la Fundació Pere Tarrés han acollit enguany 5.249 infants de famílies en situació de vulnerabilitat en el marc de la campanya “Cap Infant Sense Colònies” a Catalunya i Mallorca. Aquesta és la resposta més gran que ha atorgat l’entitat en tota la seva història, cosa que constata que s’ha incrementat el nombre de famílies en situació de vulnerabilitat arran de la pandèmia de la Covid-19.

Veure més
Un estudi demostra que els programes universitaris sènior milloren la salut física i mental dels majors de 50 anys

Formació · Gent gran ·

14.09.21 - Aquests dies s’inicia el curs per a milers d’universitaris i universitàries. Ara bé, lluny de la imatge més habitual d’un o una jove universitària, es troba un col·lectiu d’estudiants menys conegut, però que cada cop incrementa la presència als passadissos de les universitats: les persones majors de 50 anys que participen en programes universitaris de gent gran.

Altres notícies