Sala de Premsa Sala d'expertes i experts Pere Tarrés en xifres Opinió i anàlisi d'actualitat

Últimes notícies

La Fundació Aspace Catalunya i la Fundació Pere Tarrés signen un conveni de col·laboració per promoure l’educació en el lleure en persones amb paràlisi cerebral

Educació en el lleure · Dependència · Gestió d'entitats · Tercer Sector · Discapacitat ·

23.10.20 - L’objectiu de l’aliança és millorar el benestar i desenvolupament de la persona amb paràlisi cerebral, a través de les activitats del lleure eduactiu i de socialització.

Veure més
La Fundació Agrupació i la Fundació Pere Tarrés posen de relleu la necessitat d’explorar la soledat i no veure-la únicament com un problema

Salut mental ·

16.10.20 - El filòsof Francesc Torralba distingeix entre la soledat no buscada i la que ho és, destacant la importància de respectar aquesta última i saber-la gestionar per tal de convertir-la en una eina de creixement personal, en una conferència telemàtica.

Veure més
La demanda dels centres socioeducatius de la Fundació Pere Tarrés es dispara a causa de la crisi econòmica i social pel Covid-19

Infància vulnerable · Pobresa i exclusió social · Pobresa infantil · Intervenció social · Solidaritat ·

15.10.20 - Els centres socioeducatius de la Fundació Pere Tarrés, als barris de Poblenou i Poble-sec de Barcelona, han registrat un increment de la demanda respecte a cursos anteriors. Enguany, 177 infants i adolescents es troben en llista d’espera, el que suposa un increment del 75% respecte l’any passat.

Del 15 al 30 d'octubre la Facultat Pere Tarrés - URL romandrà tancada

15.10.20 - De cara a reduir els contagis generats al nostre territori degut al virus Covid-19, i seguint les indicacions recents de les autoritats sanitàries i universitàries, la Facultat d'Educació Social i Treball Social Pere Tarrés de la Universitat Ramon Llull adoptarà les mesures següents a partir del dijous dia 15 fins al divendres dia 30 d’octubre inclosos

Altres notícies

Del 15 al 30 d'octubre la Facultat Pere Tarrés - URL romandrà tancada