Sala de Premsa Sala d'expertes i experts Pere Tarrés en xifres Opinió i anàlisi d'actualitat

Últimes notícies

La Fundació Pere Tarrés i la Fundació Sa Nostra col·laboren per oferir activitats de lleure a 150 infants en situació de vulnerabilitat

Infància vulnerable · Colònies i casals · Pobresa i exclusió social · Pobresa infantil ·

10.07.20 - La Fundació Sa Nostra cedeix els espais de Can Tàpera i el Club de Majors de Son Gotleu per tal que enguany es puguin celebrar a Palma escoles d’estiu per a infants i joves en situació de risc social.

La Facultat Pere Tarrés duplica l’oferta de beques per al curs 2020-2021

Formació · Treball social · Educació social ·

10.07.20 - Ja estan disponibles les convocatòries d’ajuts i beques per als alumnes que estudiïn aquest curs 2020-2021 a la Facultat d’Educació Social i Treball Social Pere Tarrés-URL.

Veure més
8 de cada 10 alumnes d’Educació Social i Treball Social troben feina un any després de finalitzar els estudis

Treball social · Educació social · Inserció laboral ·

09.07.20 - Segons el 10è Estudi sobre Inserció Laboral elaborat per la Facultat d’Educació Social i Treball Social Pere Tarrés-URL, entre els alumnes graduats el curs 2018-19, 8 de cada 10 alumnes troben feina un any després de finalitzar els estudis. La Facultat Pere Tarrés forma cada any un miler de professionals de l’acció social.

Veure més
La Fundació Pere Tarrés elabora els continguts d’una guia d’activitats esportives adaptades al context de la Covid-19

Educació en el lleure ·

07.07.20 - Des de la Fundació Pere Tarrés hem participat en l’elaboració de la ‘Guia d’activitats esportives adaptades al context de la COVID-19 per a casals d’estiu’, publicada per la Diputació de Barcelona, tenint en compte les recomanacions sanitàries i de protecció.

Altres notícies