Notícies

Sabies que a la Facultat Pere Tarrés fa anys que es realitza un Programa Universitari per a Gent Gran (PUGG)?

Etiquetes

Formació
Gent gran

16.03.18

Sabies que a la Facultat fa anys que es realitza un Programa Universitari per a Gent Gran (PUGG)?

Vols conèixer alguns dels seus alumnes, la seva motivació i què els aporta realitzar aquests estudis en aquest moment de la seva vida?

De forma breu direm que el PUGG és un programa destinat a persones de 55 anys o més, on es dóna formació al voltant de les humanitats i l'acció social.

El Programa consta d'una gran varietat de blocs: filosofia, art, música, acció social, creixement personal, psicologia, cultura religiosa, xarxes socials, tecnologies de la informació i de la comunicació... En podreu trobar més informació a: https://www.peretarres.org/wps/wcm/connect/peretarres_ca/eutses/home/estudis/pugg/presentacio

En aquest programa, es veu el compromís de la Fundació en la persona i en el seu acompanyament al llarg de la seva vida, des dels valors de l'humanisme cristià en el que s'arrela la nostra acció.

Després d'una tarda amb alguns alumnes del PUGG destacaríem un valor que està molt present en cada un/a que és l'AMOR.

Parlar d'Amor avui pot sonar un poc abstracte i es pot definir de tantes maneres que costa donar-li significat, però partint del compartit amb els i les alumnes el que constatem és que l'AMOR es concreta en el seu desig de seguir aprenent, de viure una vida cada vegada més plena, de seguir l'aventura de conèixer-se a un mateix, que l'Amor es veu en la forma de relacionar-se amb els companys i les companyes amb qui comparteixen cada setmana i d'estar disposat a donar una mà quan calgui.

L'AMOR en ells i elles es transforma i es plasma en un ENTUSIASME que contagien a qui se'ls acosta. Perquè podeu també gaudir-ne a continuació trobareu un vídeo amb un extracte d'algunes entrevistes realitzades.