La Fundació Pere Tarrés, acreditada com a centre de formació en teleformació

15.02.18

La Fundació Pere Tarrés ha estat acreditada pel Servicio Público de Empleo Estatal (SEPE) com a centre reconegut per impartir Certificats de Professionalitat en modalitat de Teleformació (e-learning).

Amb aquesta acreditació la Fundació Pere Tarrés compta amb tres certificats de professionalitat de diversos nivells i àrees professionals : Atenció sociosanitària a persones en situació de dependència en institucions, gestió integrada en recursos humans i docència per a la formació per a l’ocupació.

La Teleformació és una modalitat formativa que es recolza principalment en un campus virtual amb continguts interactius i multimèdia que ofereixen una formació dinàmica i innovadora.  Dins dels programes hi ha un percentatge d’hores presencials on s’incorporen pràctiques, dinàmiques vivencials i tutories de seguiment de la formació.

La Teleformació és una metodologia basada en les noves tecnologies que permet aprendre al ritme d’un mateix i construir coneixement col·lectiu mitjançant la interacció amb els altres a través de diversos canals i eines de comunicació que ofereix la plataforma.

Les noves tecnologies aplicades a la formació obren un ventall de possibilitats a l’alumnat i desenvolupen competències transversals com la cooperació, la creativitat, la recerca, la comunicació i la planificació, entre d’altres.

La Fundació Pere Tarrés impulsa aquesta modalitat on a través d’una comunitat de docents experts en la temàtica de referència i un equip dinamitzadors en Teleformació acompanyaran a l’alumne en tot el seu procés d’aprenentatge. Aquesta modalitat ofereix la flexibilitat i adaptabilitat de a formar-se en programes de llarga durada com els Certificats de Professionalitat sense estar, en la majoria del seu temps, a una aula presencial.

Els Certificats de Professionalitat són una titulació oficial que demostra la capacitació per a exercir un determinat treball en qualsevol estat de la Unió Europea. Realitzar la formació per a la seva obtenció suposa entrenar-se en l'adquisició de competències i habilitats que ajudaran a l'acompliment en aquesta professió.

Per obtenir el certificat de professionalitat, l'alumne haurà de superar les Unitats Formatives que componen els Mòduls Formatius corresponents al Certificat.

La Fundació Pere Tarrés amb 60 anys d’experiència en formació i més d’una dècada oferint formació e-learning específica o integrada en formacions presencials ha format en el darrer any 33.872 persones en cursos d’acció social i lleure.

Per més informació sobre els Certificats de Professionalitat, es pot consultar:

www.peretarres.org/subvencionada | formacio@peretarres.org | 93 410 16 02