Troba el teu curs

Desregulació de la conducta amb persones amb discapacitat.


Explora les causes, identificació i estratègies d'intervenció per afrontar la desregulació de la conducta en persones amb discapacitat. Des de tècniques d’autoregulació fins a la col·laboració interdisciplinària, aquest curs proporciona eines pràctiques per a professionals que treballen amb aquesta població.

Codi Curs
28912

Llengua vehicular
Català

Modalitat
Online

Online

Data Inici
14/01/2026

Data Fi
06/02/2026

Hores teòriques
10 h

Hores pràctiques
0 h

75€

Curs bàsic.

Codi Curs: 28912

Llengua vehicular: Català

Modalitat: Online

Adreça: -

Data Inici: 14/01/2026

Data Fi: 06/02/2026

Hores teòriques: 10 h

Hores pràctiques: 0 h

Preu: 75€

A qui va dirigit?

Dirigit a professionals de la salut, de l'educació especial i persones cuidadores interessades en comprendre i gestionar la desregulació de la conducta en persones amb discapacitat.

Descripció

· Comprendre la desregulació de la conducta en el context de persones amb discapacitat, incloent-ne es possibles causes i els factors que la promouen.
· Identificar els signes i els símptomes de la desregulació de la conducta per a una detecció precoç i una intervenció adequada.
· Analitzar les tècniques i les estratègies d'intervenció més adequades en cada cas per abordar la desregulació de la conducta.
· Desenvolupar estratègies preventives per minimitzar les crisis conductuals i conèixer tècniques de maneig de crisis i resolució de conflictes en situacions de desregulació.
· Fomentar el treball en equip, la col·laboració interdisciplinària en l'atenció de persones amb desregulació de la conducta i la coordinació i l’acompanyament a les famílies.
· Promoure l'autocura i proporcionar estratègies per evitar l'esgotament i mantenir la salut emocional dels professionals i persones cuidadores.

Què aprendràs?

Mòdul 1: Causa i identificació de la desregulació de la conducta:
- Causes i factors contribuents a la desregulació de la conducta.
- Identificació mitjançant signes, símptomes, observació i avaluació precoç.
Mòdul 2: Intervenció i estratègies per a la regulació emocional:
- Factors ambientals i socials: impacte i estratègies per a entorns favorables.
- Tècniques d'intervenció: aprenentatge social, autoregulació, entrenament en habilitats socials, comunicació i suport emocional.
Mòdul 3: Prevenció, maneig de crisis i col·laboració interdisciplinària:
- Prevenció i maneig de crisis.
- Treball en equip interdisciplinari i amb la família.
Mòdul 4: Estratègies d'autocura per a professionals i persones cuidadores.

Metodologia

100% ADAPTABLE A LA TEVA DISPONIBILITAT PERSONAL O PROFESSIONAL!
Aprendràs de manera autònoma però amb el suport constant d’un tutor-expert a través de la plataforma online. Els continguts, sempre accessibles i en format interactiu, parteixen de situacions reals per facilitar l’aplicació pràctica del que aprens. L’avaluació es realitza amb exercicis pràctics, qüestionaris d’autoavaluació i la participació en fòrums de debat. El primer dia de curs rebràs el calendari d’activitats per organitzar-te fàcilment.

Titulacions

Certificat acreditatiu d'aprofitament emès pel centre de formació Fundació Pere Tarrés.

Desregulació de la conducta amb persones amb discapacitat.

75€

Matricula't

Demana més informació

Nom
Cognoms
Correu electrònic
Mòbil
Codi postal

Observacions (màx. núm. caràcters 250)

Responsable del tractament és la Fundació Pere Tarrés, amb domicili al c/ Numància n. 149 de Barcelona (08029)

La finalitat del tractament és la gestió de la seva sol·licitud i l’enviament de comunicacions informatives de les nostres activitats.

Exercici de drets. Podeu exercir els drets d’accés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament i a no estar sotmès a decisions individuals automatitzades dirigint-vos a l’adreça del responsable del tractament.

Més informació : https://www.peretarres.org/avis-legal

Contacte

93 410 16 02 [email protected]

Santaló 37. 08021 Barcelona