Descobreix la Fundació Pere Tarrés
Treballa amb nosaltres
Busquem persones amb compromís social i educatiu que vulguin dedicar-se a promoure l’educació en el lleure d’infants i joves, la formació, la recerca i el suport a la gestió des d’una de les entitats del Tercer Sector que més ocupació genera a Catalunya. Persones que vulguin contribuir a la nostra tasca social avalada per 60 anys d’experiència i pels més de 400.000 beneficiaris i beneficiàries que cada any participen en els nostres projectes i serveis.
-
7.266
treballadors i treballadores
-
3.347
persones de mitjana en plantilla
-
5.075
persones voluntàries
-
3.384
processos de selecció anuals
VOLS TREBALLAR A LES NOSTRES SEUS?
A la Fundació Pere Tarrés treballem des de diferents punts del territori —Barcelona, Tarragona, Manresa i Palma de Mallorca— amb equips que fan possible el dia a dia de l’organització i impulsen projectes amb impacte social.
A les nostres seus trobaràs entorns de treball diversos, amb professionals de perfils molt diferents: coordinació pedagògica, administració i finances, gestió, comunicació i màrqueting, sistemes d’informació, qualitat i recursos humans, entre d’altres.
Si t’agrada treballar en equip i vols formar part d’una organització amb propòsit social, aquí pots trobar el teu espai.
VOLS TREBALLAR ALS SERVEIS D'INTERVENCIÓ?
Si el que t’atrau és el contacte directe amb les persones i el treball educatiu i social sobre el terreny, aquest àmbit pot ser per a tu.
A la Fundació Pere Tarrés acompanyem infants, joves i famílies a través de projectes de lleure i acció socioeducativa que generen oportunitats reals de creixement i inclusió.
Busquem persones amb vocació i compromís, que vulguin sumar-se als equips d’intervenció i contribuir al dia a dia dels projectes.
Si ets monitor/a, integrador/a social, educador/a, docent, tallerista, pedagog/a o psicòleg/òloga, et convidem a mirar les ofertes actives..
La responsabilitat en la feina implica donar el millor de nosaltres mateixos, estimar, valorar i respectar els altres
Núria Verdú
Administrativa de Formació, Consultoria i Estudis de la Fundació Pere Tarrés
Creiem en l'educació perquè confiem en les persones, en les seves possibilitats, en saber veure i saber mirar el millor que té cadascú, estar al costat, escoltar, tenir paciència per entendre que hi ha processos de canvi i de millora que necessiten el seu temps
Paco López
Professor de la Facultat d'Educació Social i Treball Social Pere Tarrés - URL
Els nostres valors
L’actitud de servei no seria res sinó s’encarnés en cada persona que col·labora en les tasques de la Fundació Pere Tarrés. Valorem, per tant, la implicació personal en la tasca pròpia i en la del conjunt de la Fundació de tots els seus col·laboradors.
Aspirem que la col·laboració amb la Fundació Pere Tarrés, ja sigui per la tasca desenvolupada o per les finalitats de l’acció en què es participa, s’adeqüi a la vocació de cadascú.
Estimulem, doncs, el sentit de la professionalitat (execució responsable de les tasques encomanades, valoració de la feina ben feta...), l'entusiasme i el compromís amb el projecte educatiu i social de tot l'equip de persones que treballen a la Fundació.