Enguany com a MCECC estem col·laborant amb el Consell Nacional de la Joventut de Catalunya (CNJC) en una enquesta per conèixer millor les persones que formeu part dels esplais i agrupaments escoltes d’arreu del territori: tant les famílies com els monitors/es i caps. Volem saber com sou, d’on veniu, quines experiències teniu… per poder fer créixer les entitats i que cada cop siguin més diverses, inclusives i obertes a tothom.
Hi ha dues enquestes diferents, una per als dirigents de les activitats (monitors i monitores) i una altra per a les famílies i els infants que participen de les vostres activitats, us demanem que les feu arribar als vostres equips de monitors/es i a les famílies de la vostra entitat:
Veureu que algunes preguntes poden ser una mica personals (com la religió, la situació econòmica o la identitat cultural); per això, si hi ha alguna pregunta que no voleu respondre, la podeu deixar en blanc i continuar amb la resta del qüestionari. No passa res!
Les respostes són confidencials i a l’estudi només s’utilitzaran les dades agrupades. En cap cas es publicaran les respostes individuals de ningú.
Moltes gràcies per participar-hi!
