Notícies
 Tornar
  • Mulla’t pel MCECC 2025-26

Mulla’t pel MCECC 2025-26

10.09.25

Comencem un nou curs i, per això, posem la mirada en els espais de participació que ofereix el Moviment perquè els voluntaris i voluntàries hi pugueu dir la vostra: les comissions de trobades, els àmbits i els projectes. 

Tant si ets monitor/a en actiu, com si ja has acabat l'etapa al teu Centre o Club d'Esplai, pots continuar vinculat al món del lleure i al Moviment apuntant-te a: 

  • Comissions organitzadores de les Trobades 2026: TrocaJove i Jornada de Monitors/es. Dimecres 15 d’octubre es farà la primera reunió de voluntariat a les 19 h a la seu de la Fundació Pere Tarrés (Carrer Numància, 149). 
  • Àmbits del Moviment: els àmbits del Moviment són espais oberts per convidar a la reflexió i treballar en nous materials sobre temàtiques que puguin ser útils per als Centres i Clubs d’Esplai. Actualment tots tres àmbits estan actius i, per tant, podeu participar de l’Àmbit d’Animació de la Fe, l’Àmbit d’Educació per la Justícia Global i l’Àmbit Pedagògic.  
  • Qui té la pinça?: un espai radiofònic per a aquelles persones que vulgueu col·laborar amb el pòdcast del Moviment.  
  • Projecte Excursionisme: un projecte amb l’objectiu de recuperar la cultura d’excursionisme i natura a l’esplai i d’acostar i facilitar la preparació d’excursions, rutes i travesses. 

Si vols ser voluntari/ària, inscriu-te aquí. Per qualsevol dubte pots dirigir-te a la teva promotora o promotor de referència.