Notícies
 Tornar
  • Preparem-nos bé per a l'estiu
  • Comparteix a les xarxes socials

Preparem-nos bé per a l'estiu

10.04.25

Aquest maig arriba una nova edició del Campus MCECC d'Estiu, un espai formatiu dedicat a les activitats que els Centres i Clubs d'Esplai organitzeu en aquest període.

La data marcada en el calendari és el dia 11 de maig i es durà a terme a la Facultat d'Educació Social i Treball Social de la Fundació Pere Tarrés (c. Santaló, 37), en horari de 9.45 hores a 13.30 hores.

Les formacions que s'oferiran tracten diferents temàtiques d'interès i són les següents:

· Estona amb tu amb infants i joves - Eines i recursos per al treball de moments de reflexió amb els infants i joves. Dedicar un temps a nosaltres mateixos, a l’interior i a reflexionar sobre el dia viscut és vital, ens donem l’espai?

· Bon tracte - Buscarem compartir eines i visió de perspectiva social sobre el bon tracte a la infància, així com analitzar quines són les actuacions correctes per a una educació en el lleure que esdevingui un espai de protecció.

· Manipulació d’aliments - Adquirirem els coneixements bàsics establerts a la manipulació d'aliments i els aplicarem entorn de les activitats de lleure.

Recordeu que per tal d'inscriure-us caldrà fer un pagament de 5€, import que us serà retornat íntegrament sempre que es participi de la formació. Per tant, és una jornada gratuïta.

Les places de les diferents formacions són limitades i s'assignaran per ordre d'inscripció. Podeu fer la inscripció aquí.