Estiu en família

Proposta amb activitats

Era Garona | Salardú

Escull dates i reserva online

del 12 al 19 d’agost
(de dissabte a dissabte) - 
ÚLTIMES PLACES!

Dins d’aquest període, podeu escollir estades d’un mínim de 5 dies / 4 nits.

Estiu en família

Vine a gaudir d'una setmana d'estiu a l’alberg Era Garona de Salardú. Amb moltes activitats per a tota la família, podreu relaxar-vos en els espais exteriors de la casa, jugar al camp de futbol i gaudir una estona de l’espai recreatiu, sempre acompanyats per als monitors i monitores de la Fundació Pere Tarrés.

Informacions d’interès

Inclou

Despeses de l’estada en règim de la pensió escollida, els llençols i tovalloles*, l’equip de monitors/es, el material i la realització de les activitats.

*En estades de menys de 3 nits, les tovalloles no estan incloses. Oferim l’opció de llogar-les amb un suplement. 

No inclou

Transport a la casa ni els desplaçaments que siguin necessaris per les excursions.

Observacions

  • Les entrades i sortides són a les 16h, però l’últim dia, cal deixar l’habitació a les 10h.
  • El programa  d’activitats es comunica a l’arribada a la instal·lació, tenint en compte les característiques del grup. Cap activitat es d’obligatòria realització. Informem que no està previst oferir activitats alternatives amb monitors ni reemborsament econòmic en cas d’optar a no fer-les.

Preus

Habitacions per família amb bany

7PC* 6PC* 5PC* 4PC*
Adults 325,25 € 285 € 248 € 202,75 €
Nens de 3 a 15 anys 234,50 € 201 € 167,50 € 134 €
Nens menors de 3 anys** Allotjament gratuït Allotjament gratuït Allotjament gratuït Allotjament gratuït

PC*: Pensió completa. Una pensió completa equival a una nit. Entrant a sopar i marxant després de dinar / ** Menors de 3 anys: El preu de la PC serà d’11 € per nen/nit si mengen del que es cuina a la casa (inclou sopar, dormir, esmorzar i dinar).

Condicions especials per reserves de 2 persones: possibilitat de reservar habitació privada per 16 €/nit addicional. A partir de la 3a nit, apliquem 8 €/nit addicional (les dues primeres nits sempre son a 16 €). En aquest alberg, podeu demanar per les habitacions de 2 places, i si tenim disponibilitat, no haureu de pagar el suplement addicional.

Possibilitat de compartir habitació a un preu especial. Si no hi ha disponibilitat en les habitacions de 2 i 3 places.

Descobreix totes les activitats que t’hem preparat

Ens endinsarem al boscos i paisatges de la Val d’Aran, anirem a visitar el parc nacional de l’Artiga de Lin, d’excursió a Montgarri i a molts altres indrets de la vall i tindrem temps de provar productes de la terra. També farem activitats d’aventura al bosc vertical. 

 

Era Garona | Salardú

L’alberg d'alta muntanya Era Garona està situat al nord-oest dels Pirineus catalans, a la Vall d'Aran, província de Lleida, l'únic del Pirineu de clima atlàntic.

L'alberg Era Garona és de construcció típicament aranesa. El trobem al bonic poble de Salardú, a la zona del Naut Aran. A 10 km de distància de Vielha, capital de la Vall d'Aran, a 4 km de l'estació d'esquí de Baqueira – Beret i a 40 km del Parc Nacional d'Aigüestortes i l’estany de Sant Maurici.

Veure la casa

Era Garona

Demana informació - * Camps obligatoris

Responsable del tractament és la Fundació Pere Tarrés, amb domicili al c/ Numància n. 149 de Barcelona (08029), LOPD@peretarres.org.

La finalitat del tractament és la gestió de la seva sol·licitud i l’enviament de comunicacions informatives de les nostres activitats.

Exercici de drets. Podeu exercir els drets d’accés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament i a no estar sotmès a decisions individuals automatitzades dirigint-vos a l’adreça del responsable del tractament.

Més informació : https://www.peretarres.org/avis-legal