Aquatic sports and english teens

B107.jpg

Del 19 al 24 de JUL
De 13 a 16 anys
ARTUR MARTORELL / Calafell (BAIX PENEDÈS)

des de 545€
Estalvia 54,5€
490,5€

Descripció

Les colònies d’estiu, en anglès! 

Immersió en anglès a les colònies. Escull el programa que més s’adapti als teus gustos i practica l’anglès. Aquests torns de colònies estan pensats per fomentar la pràctica de l’anglès. Tot l’equip de monitors i monitores parla en anglès les vint-i-quatre hores.

  • Aquestes colònies combinen la pràctica d’esports nàutics a Coma-ruga i una visita a Port Aventura amb la pràctica de la llengua anglesa.
  • Tres dies anem amb autocar a fer 2 h d’activitats nàutiques a Coma-ruga: caiac, vela i paddle surf. En total, fan 6 h d’activitats nàutiques.
  • Esports d’aventura: BTT* o patinet, tir amb arc i orientació.
  • Un dia a Port Aventura.
  • Piscina i jocs d’aigua.
  • Activitats de lleure: gimcanes, jocs de pistes i jocs de nit.

*BTT cal saber anar en bicicleta.

Port Aventura World

Programa orientatiu

mati

tarda
4pm Welcome /Icebreaker games

nit
Evening game

mati
Surroundings competition/Swimming pool

tarda
Aquatic sports/Kayaking, paddle boarding or sailing

nit
Evening game

mati
Adventure sports: Archery, Scooter or mountain bike, slackline, Orienteering

tarda
Aquatic sports/Kayaking, paddle boarding or sailing

nit
Evening game

mati
Port Aventura

tarda
Port Aventura

nit
Evening game

mati
Water games/Swimming pool

tarda
Aquatic sports/Kayaking, paddle boarding or sailing

nit
Last night party

mati
Competition Swimming pool

tarda
Let's pack our cases/Good bye games and hugs/ 17.30pm Closing ceremony

nit

Inclou

El preu inclou les despeses de l’estada en règim de pensió completa, l’equip de monitors durant les vint-i-quatre hores, el material i la realització d’activitats i l’assegurança d’accidents i de responsabilitat civil.

El preu no inclou el transport fins a la casa, que va a càrrec de cada família.

Fitxa de la casa

Artur Martorell | Baix Penedès

Artur Martorell és la casa perfecta per gaudir d’unes colònies d’estiu. Molt a prop de la platja i amb piscina pròpia, les activitats relacionades amb l’aigua estan assegurades!

L’allotjament disposa d’àmplies sales i pistes exteriors perquè els nens que participin a les nostres activitats no s’avorreixin en cap moment!

Veure la casa