Fundació Pere Tarrés
   Facebook Fundació Pere Tarrés    Twitter Fundació Pere Tarrés    Instagram Fundació Pere Tarrés
Inici | Castellano | Contacte | | Intranet
Estàs a: Inici  > La Fundació  > Sala de premsa  > Notícies

Sala de premsa | Notícies

Selecciona una categoria per mostrar els resultats. Si no es selecciona cap categoria apareix el llistat de totes les noticies disponibles. També pots accedir al llistat de l'Històric de Notícies.

La Fundació Pere Tarrés dóna la volta a l’estiu dels infants en situació de vulnerabilitat social

26.04.2017 - Cap infants sense colònies

Es preveu incrementar un 12% el número de beques per colònies i casals socials. En els darrers 7 estius s’han becat 17.262 infants, fet que suposa l'increment d'un 345% el número de beques concedides. La campanya “Cap infant sense colònies” pretén evitar que l’accés a l’educació en el lleure sigui un factor més d’exclusió social. [Més]

“La solució al sensellarisme no és obrir més albergs” David Vázquez Villamor, exalumne d’Educació Social de la Facultat Pere Tarrés – URL