Fundació Pere Tarrés
   Facebook Fundació Pere Tarrés    Twitter Fundació Pere Tarrés    Instagram Fundació Pere Tarrés
Inici | Castellano | Contacte | | Intranet
Estàs a: Inici  > La Fundació  > Sala de premsa  > Notícies

Sala de premsa | Notícies

Selecciona una categoria per mostrar els resultats. Si no es selecciona cap categoria apareix el llistat de totes les noticies disponibles. També pots accedir al llistat de l'Històric de Notícies.

20 joves formats per la Fundació Pere Tarrés s’encarregaran de la dinamització socioeducativa d’alguns instituts de Barcelona

24.03.2017 - Inserció laboral

El passat mes de febrer es va iniciar un programa, gestionat per la Fundació Pere Tarrés, que permetrà que fins a 20 joves es formini com a directors de lleure i, seguidament, fer les pràctiques pertinents en un institut de la província de Barcelona. [Més]

Educació