Fundació Pere Tarrés
   Facebook Fundació Pere Tarrés    Twitter Fundació Pere Tarrés    Instagram Fundació Pere Tarrés
Inici | Castellano | Contacte | | Intranet
Estàs a: Inici  > La Fundació  > Sala de premsa  > Notícies

Sala de premsa | Notícies

Selecciona una categoria per mostrar els resultats. Si no es selecciona cap categoria apareix el llistat de totes les noticies disponibles. També pots accedir al llistat de l'Històric de Notícies.

“Cal ser inconformista, desobedient i actuar”, Òscar Camps, Proactiva Open Arms, als graduats de la Facultat d’Educació Social i Treball Social Pere Tarrés - URL

20.06.2017 - Facultat d’Educació Social i Treball Social Pere Tarrés - URL

“Cal ser inconformista, desobedient i actuar” va recomanar el fundador i director de l’ONG Proactiva Open Arms i padrí de la promoció 2017, Òscar Camps, en el seu discurs als graduats/es en Educació Social, Treball Social, en Màsters Universitaris i en el Programa Universitari per a Gent Gran. [Més]

La Fundació Pere Tarrés i ADE Group, unides per atendre la salut bucodental d’infants vulnerables