Fundació Pere Tarrés
   Facebook Fundació Pere Tarrés    Twitter Fundació Pere Tarrés    Instagram Fundació Pere Tarrés
Inici | Castellano | Contacte | | Intranet
Estàs a: Inici  > La Fundació  > Sala de premsa  > Notícies

Sala de premsa | Notícies

Selecciona una categoria per mostrar els resultats. Si no es selecciona cap categoria apareix el llistat de totes les noticies disponibles. També pots accedir al llistat de l'Històric de Notícies.

Avui celebrem l'aniversari del naixement del beat Pere Tarrés

30.05.2017 -

Avui, 30 Maig, celebrem l'aniversari del naixement del Beat Pere Tarrés i Claret. "Beat" significa "Feliç", la forma de descriure la seva vida és amb aquest terme: Pere Tarrés fou feliç. El que és cert és que totes i tots la cerquem i la relacionem en una vida plena, realitzada, satisfactòria. Ens aproparem a diferents moments de la vida del Pere Tarrés per descobrir que el feu feliç. [Més]

“Els entrebancs administratius no són culpa dels controls” Rosa Vidal, interventora general de l’Administració de la Generalitat