Fundació Pere Tarrés
   Facebook Fundació Pere Tarrés    Twitter Fundació Pere Tarrés    Instagram Fundació Pere Tarrés
Inici | Castellano | Contacte | | Intranet
Estàs a: Inici  > La Fundació  > Sala de premsa  > Notícies

Sala de premsa | Notícies

Selecciona una categoria per mostrar els resultats. Si no es selecciona cap categoria apareix el llistat de totes les noticies disponibles. També pots accedir al llistat de l'Històric de Notícies.

Més de 20.000 infants participaran en les activitats d’estiu de la Fundació Pere Tarrés

26.07.2017 - Colònies i casals d'estiu

La Fundació Pere Tarrés i els seus centres d’esplai vinculats han organitzat més de 450 activitats entre colònies, casals d’estiu, rutes i campaments. Enguany es commemoren els 60 anys de l’inici de l’activitat de la Fundació Pere Tarrés. Gràcies a la campanya solidària Cap infant sense colònies, 4.500 infants gaudiran d’una beca per poder anar de colònies o casals. [Més]

La Fundació Pere Tarrés organitza les primeres colònies per a infants en situació de vulnerabilitat social a Mallorca

26.07.2017 - Centres d'esplai

Dilluns al matí un grup de 50 infants acompanyats per 6 monitors han marxat una setmana de colònies a la casa Sant Francesc d’Assís (Colònia Sant Jordi – Mallorca). Són les primeres colònies que la Fundació Pere Tarrés organitza conjuntament amb Càritas a l’illa de Mallorca per a infants en situació de vulnerabilitat social. [Més]

Vols formar part de la comunitat Artistem Project?

25.07.2017 - Acció digital

Si t’interessen la ciència, al tecnologia i l’art, l’àmbit d’Acció digital està buscant formadors/es per realitzar tallers que tenen com a objectiu fomentar la creativitat a través de creacions artístiques, electròniques i digitals per impulsar les vocacions científic-tecnològiques. [Més]

Aquest matí ha començat la primera colònia social de la Fundació Pere Tarrés per a infants de famílies en situació de vulnerabilitat social

24.07.2017 - Ajuda'ls a créixer