Fundació Pere Tarrés
   Facebook Fundació Pere Tarrés    Twitter Fundació Pere Tarrés    Instagram Fundació Pere Tarrés
Inici | Castellano | Contacte | | Intranet
Estàs a: Inici  > La Fundació  > Sala de premsa  > Notícies

Sala de premsa | Notícies

Selecciona una categoria per mostrar els resultats. Si no es selecciona cap categoria apareix el llistat de totes les noticies disponibles. També pots accedir al llistat de l'Històric de Notícies.

Nou sistema de Gestió Ambiental

27.03.2017 - Prevenció, qualitat i mediambient

La Fundació Pere Tarrés està implementant un nou Sistema de Gestió Ambiental (SGA) per a totes les activitats i serveis que realitza i per al mes de maig s’espera obtenir la certificació ISO 14001. [Més]

27.03.2017 - Petita infància