Fundació Pere Tarrés
   Facebook Fundació Pere Tarrés    Twitter Fundació Pere Tarrés    Instagram Fundació Pere Tarrés
Inici | Castellano | Contacte | | Intranet
Estàs a: Inici  > La Fundació  > Sala de premsa  > Notícies

Sala de premsa | Notícies

Selecciona una categoria per mostrar els resultats. Si no es selecciona cap categoria apareix el llistat de totes les noticies disponibles. També pots accedir al llistat de l'Històric de Notícies.

Relleu a la cuina i govern de La Conreria després de més d’una dècada

23.05.2017 - Alberg La Conreria

Des de la Fundació Pere Tarrés hem volgut donar a conèixer a dues de les professionals d l’alberg La Conreria, Maribel Martorell (cuinera) i Antonia Pasqual (governanta), que es jubilen aquest juny després de més d’una dècada treballant a la casa del Maresme. La seva feina ha fet possible que el compromís educatiu i social de la Fundació sigui una realitat. [Més]

Més de 5.000 persones s'han format en l'ús de telèfons intel·ligents i tauletes gràcies a la Fundación Vodafone i la Fundació Pere Tarrés