Fundació Pere Tarrés
   Facebook Fundació Pere Tarrés    Twitter Fundació Pere Tarrés    Instagram Fundació Pere Tarrés
Inici | Castellano | Contacte | | Intranet
Estàs a: Inici  > La Fundació  > Sala de premsa  > Notícies

Sala de premsa | Notícies

Selecciona una categoria per mostrar els resultats. Si no es selecciona cap categoria apareix el llistat de totes les noticies disponibles. També pots accedir al llistat de l'Històric de Notícies.

Francesc Torralba: "Els educadors no volem decidir el projecte vital de l’altre sinó acompanyar-lo en el seu procés”

09.10.2017 - Màsters i postgraus

Reflexionar sobre quina és la nostra manera d’apropar-nos a les persones que atenen en els nostres serveis o entitats, com respectem els seus desitjos i de quina manera els facilitem el camí per millorar la seva situació personal és el que els assistents a la conferència de Francesc Torralba van realitzar el passat 19 de setembre a la Facultat d’Educació Social i Treball Social Pere Tarrés. [Més]

La Fundació Pere Tarrés se suma a l’aturada general de demà 3 d’octubre