Pere Tarrés, un entusiasta de la vida

28.05.18

Aquest mes de maig s’han celebrat les dues primeres edicions de la sessió que amb aquest títol ens ha ajudat a conèixer més la figura de Pere Tarrés, a saber perquè la Fundació porta el seu nom i a compartir el seu entusiasme i com hem de promoure aquest tret del nostre tarannà al conjunt de l’entitat.

La sessió que es va fer a la Parròquia de Sant Vicenç de Sarrià, on està enterrat el beat Pere Tarrés, va anar evolucionant gràcies a treballar diferents preguntes que van ser complementades amb un vídeo recull de la vida i obra de Pere Tarrés, la visita al Memorial que s’ha reformat i millorat darrerament i una estona de reflexió i pregària a la seva tomba. Ens hi va ajudar també el rector de la parròquia, Mn. Salvador Bacardí.

En conjunt, van ser un parell d’hores en que es va generar un clima molt positiu que va permetre compartir la descoberta i la reflexió entre companys i companyes de les diferents seccions de la Fundació. La valoració molt positiva de la sessió que n’han fet els/les participants ens anima a fer noves edicions més endavant per poder fer arribar l’entusiasme de Pere Tarrés a moltes altres persones de la Fundació.

Seguint el que el Dr. Pere Tarrés recull en una de les seves Glosses a la revista Flama podem dir: “Tothom, exerceixi la disciplina que vulgui, quan es deixa endur per l’entusiasme és quan el fruit del seu treball és més intens, més admirable, més digne. L’entusiasme és vida, és amor, és audàcia, és talent, és, en una paraula, potencia creadora”.

El proper dimecres 30 de maig es celebrarà una eucaristia amb motiu de la Festa de Pere Tarrés que tindrà lloc a la Parròquia de Sant Vicenç de Sarrià (c. Rector Voltà, 5 Barcelona) a les 8 del vespre.