La Fundació Pere Tarrés recapta 46.600 euros per a la rehabilitació del Centre Socioeducatiu del Raval en el seu sopar solidari anual

12.11.21

Un total de 350 persones, la xifra de participació més alta de totes les edicions, es van reunir ahir a l’Hotel Intercontinental de Barcelona per celebrar el cinquè sopar solidari impulsat per l’Agrupació d’Amics de la Fundació Pere Tarrés. Els 46.600 euros recaptats es destinaran a finançar la rehabilitació del Centre Socioeducatiu del Raval, amb l’objectiu de millorar l’acció social i educativa que es realitza a 95 infants d’entre 3 i 17 anys en risc d’exclusió social i 70 famílies.

L’acte, que també va comptar amb la col·laboració de 50 empreses, va començar amb la intervenció d’un dels membres de l’Agrupació d’Amics de la Fundació Pere Tarrés, Jacint Boixasa, i va seguir amb el discurs del director general de la Fundació Pere Tarrés, Josep Oriol Pujol, que va destacar l’exitosa participació d’enguany i va explicar les iniciatives que l’entitat realitza en benefici de la inclusió d’infants i joves en situació vulnerable. El sopar solidari va comptar amb el visionat d’un vídeo, protagonitzat pels infants del Centre Socioeducatiu del Raval, els beneficiaris del projecte, on es mostrava les mancances del centre i les necessitats de rehabilitar-lo.

El gener de 2021, la Fundació Pere Tarrés va assumir la titularitat i la gestió de l’activitat iniciada per la Fundació Social del Raval, una entitat nascuda el 2001 per donar suport educatiu i emocional a infants i joves en situació vulnerable al voltant de la Parròquia de la Mare de Déu del Carme, Barcelona. El Patronat de l’entitat va reflexionar sobre quina havia de ser la millor fórmula per donar continuïtat a la seva acció i incrementar el seu impacte i nombre de beneficiaris. Es va decidir que la Fundació Pere Tarrés n’assumís la gestió amb el nom de Centre Socioeducatiu del Raval.

Més concretament i d’acord amb els objectius del projecte, els 46.600 euros que els particulars i les empreses van recaptar en el marc del sopar solidari “Ajuda’ls a créixer 2021” s’utilitzaran per adequar i dignificar un equipament per a infants i joves en risc d’exclusió social, convertir l’espai en un lloc més confortable i segur i millorar la qualitat de l’acció social i educativa que es realitza al Centre Socioeducatiu del Raval.

El president de la Fundació Pere Tarrés, el Sr. Enric Crous, va concloure l’acte agraint les aportacions de particulars i empreses que van participar en l’acte amb donatius econòmics i en espècie.

Aquesta cinquena edició del sopar solidari va ser possible gràcies a la col·laboració de nombrosos particulars i al suport de l’Hotel Intercontinental, Abac Capital, Adianthum, AGM, Abogados, Agrupació d’Amics de la Fundació Pere Tarrés, AIO Health Pro , Alfa Instal·lacions, AON, Armand Basi, Audiconsultores ETL Global, Banc Santander, Bonpreu Esclat, BMotion, Cava & Hotel, Mas Tinell, CDM Consultores , Colonial, Consorci de la Zona Franca Barcelona, Construccions, Sabater, Deloitte, Distribuidora Joan, Encofrats Alsina, ESIC, Estabanell Energia, ETL Global, EY, Fil Katia, Fira Barcelona, Fundació Damm, Fundació La Caixa, Fundació Diverse Learning, Fundación Renta Corporación, Grup Godó, Hotel Intercontinental Barcelona, HP, ICSA Grupo, Irestal, Isolana, Juve&Camps, Limptres, Mes Advocats, Motocard, Oikosvia Arquitectura, Pleta Auditors, Practica Legal Global Corporate, Pronokal Group, Randstad, Sacyr Ingenieria e Infraestructuras, Schneider Electric, Seguros Catalana Occidente, Solvetia, Universitat Ramon Llull i Villa Reyes.

A l’edició passada del sopar solidari, la Fundació Pere Tarrés va recaptar 38.450 euros que es van destinar a projectes socioeducatius amb joves en situació vulnerable.

Podeu descarregar-vos les fotografies de l’acte en alta resolució a: https://flic.kr/s/aHsmXbntFE