imatge banner

Activitats d’estiu 2012. Colònies i casals

Carregant...

Administracions públiques Escoles Famílies Esplais
imatge banner
Notícies
Reflexió de la Fundació Pere Tarrés a propòsit de la crisi actual, amb especial atenció a la infància, l’educació i l’acció social
Des de la Fundació Pere Tarrés hem considerat important explicar quina és la nostra posició davant el difícil moment que travessa la societat a l’actualitat i què està repercutint en els més dèbils, especialment en la infància.
Entrevista a Georgina Lázaro, responsable de la secció d’Esplai El Grup Itaca
Georgina Lázaro Fontanet té 21 anys i és estudiant de Dret a la UB. Actualment és la responsable de la secció d’Esplai El Grup Itaca de l’Associació Educativa Itaca (centre que forma part del MCEC de la Fundació Pere Tarrés).
La Fundació Pere Tarrés, present al Saló de la Infància
Crear el teu propi pintxo de fruita mentre aprens coses divertides de les fruites que el composen, aprendre les tècniques circenses o nedar en una piscina de boles són les propostes que l’equip d’educadors/es de la Fundació Pere Tarrés ha preparat per al Saló de la Infància d’enguany.
Fundació Pere Tarrés | Avís legal | Accessibilitat |