imatge alternativa banner capçalera
imatge banner

Màsters i postgraus

Vine i ens coneixeràs

Jornades de portes obertes i xerrades informatives de màsters i postgraus en acció social:

  • Dimecres 5 de maigl’10, 20h
  • Dimecres 16 de juny’10, 20h
  • Dimecres 9 de setembre’10, 20h
  • Dimecres 30 de setembre’10, 20h

Per concertar una entrevista personal cal trucar al tel.: 902 410 000 i preguntar per Pere Mora i Ticó, Cap de Màsters i Postgraus propis de la Facultat d´Educació Social i Treball Social Pere Tarrés - URL o bé enviant un e-mail a pmora@peretarres.org

 


Mostra un mapa més gran

 

Santaló, 37
08021 Barcelona
Tel. 93 415 25 51
Fax. 93 218 65 90
secretaria.eutses@peretarres.org

Com arribar-hi:

  • Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC): Parada "Muntaner"
  • Autobusos: Vàries línies
  • Trambaix: Parada "Av. Diagonal - Francesc Macià"

Ajuntaments Escoles Famílies Esplais
imatge altrenativa banner lateral
imatge banner
imatge altrenativa banner lateral
imatge banner
imatge altrenativa banner lateral
imatge banner
imatge altrenativa banner lateral
imatge banner
Notícies
Més de 40 professionals i professors d’Educació Social han participat en el Seminari Internacional “L’acompanyament i la supervisió dels estudiants i dels professionals” a la Facultat d’Educació Social i de Treball Social Pere Tarrés de la Universitat Ramon Llull. Trobar un espai on intercanviar punts de vista i experiències comunes és una de les característiques que més van valorar els assistents, que provenen de 7 països d’Europa.
La Universitat Ramon Llull (URL) ha arribat a un acord amb l’empresa Apple que permetrà als seus membres gaudir d’avantatges en la seva tenda on line. L’acord permet a la URL formar part del programa Apple Campus, dins de l’Apple Online Store d’Educació, on els membres de la comunitat acadèmica de la URL podran beneficiar-se d’importants descomptes en productes, serveis i enviament gratis a partir de 120€ de compra.
Aquest taller consta de dues parts: una primera, impartida per un mosso,on s’explica la part teòrica relacionada amb els delictes informàtics i les mesures de seguretat; i una segona, impartida per un tècnic de la Fundació, on s’expliquen aspectes més pràctics com ara la instal·lació dels antivirus, programes per protegir l’equip i els fills, el control parental, programes d’accés remot, de captura de teclat, etc.
Fundació Pere Tarrés | Avís legal | Accessibilitat |