|
Inici | Contacte | Mapa de la web | |
Castellano
|
English
|
Français
|
Intranet | Sala de premsa |
Bloc
|
Sol·licituds de places a partir del 21 de febrer de 2012
Número de places que s’ofereixen per al curs 2012-13:
Documentació que cal portar
NOTA: Estudiants amb estudis universitaris oficials, totals o parcials, i estudiants amb via d'accés de CFGS Integració social o CFGS Animació sociocultural, consulteu l'apartat de Reconeixements/Convalidacions.
En aquest moment és necessari indicar la modalitat de pagament escollida. Cal tenir present que el primer abonament s'haurà de fer sempre utilitzant el codi de barres imprès al full de la matrícula final i la resta es domiciliaran al número de compte que ens facilitis, dins els terminis establerts.
Preinscripció
La preinscripció la podràs fer on-line o de forma presencial al servei d’atenció als estudiants de la Facultat.
Preinscripció on-line
Durant aquest procés se't demanaran dades personals: DNI, NIE o passaport.
Matrícula
NOTA: En breu estaran actius els links per fer la matrícula on-line
Si ets estudiant de nou ingrés i has rebut la notificació d’admissió, per formalitzar la teva matrícula hauràs de presentar-te al servei d’atenció als estudiants de la Facultat.
Si ets o has estat estudiant de la Facultat, podràs realitzar la matrícula via on-line o de forma presencial al servei d’atenció als estudiants.
Si ets o has estat estudiant de la Facultat, podràs realitzar la matrícula via on-line o de forma presencial al servei d’atenció als estudiants.
Aquí teniu un videotutorial que us guiarà en el procés d'automatrícula:
Prova d'accés específica
Prèviament a la matrícula hauràs de realitzar un qüestionari d’accés (no excloent). Tens l'opció de complimentar-lo el mateix dia que vinguis a formalitzar la matrícula, o els dies indicats al nostre web.
El qüestionari d’accés consisteix en una prova que recull dades personals, dades professionals, el teu interès pel programa formatiu i el coneixement específic de l’àrea d’estudi. També inclou un breu article perquè l’estudiant faci un comentari i respongui unes qüestions concretes.
Aquest qüestionari ens permet obtenir informació sobre la teva experiència professional, la teva vida acadèmica i la teva sensibilitat social, de manera que podrem fer grups reduïts de seminari i assignar-te un tutor\a de referència.
Proves d'accés al grau d'educació social i treball social 2012-2013:
JUNY
JULIOL
AGOST / SETEMBRE
Dilluns 4 a les 10h
Dimarts 3 a les 16h
Dijous 30 d'agost a les 16h
Dimarts 12 a les 16h
Divend. 6 a les 10h
Divend. 7 de set. a les 10h
Dilluns 18 a les 10h
Dijous 12 a les 16h
Dimec. 12 de set. a les 10h
Dimarts 26 a les 10h
Dilluns 16 a les 10h
Dimarts 25 de set. a les 10h
Divend. 29 a les 10h
Dilluns 23 a les 10h
Formalització de la matrícula per primer curs de Grau
En aquest moment és necessari indicar la modalitat de pagament escollida. Cal tenir present que el primer abonament s'haurà de fer sempre utilitzant el codi de barres imprès al full de la matrícula final i la resta de terminis seran domiciliats al número de compte que ens faciliteu, en els terminis establerts.
Sessions d'acollida i tutorització
Per als estudiants matriculats a primer curs de Grau es realitzen les següents accions de suport i orientació: