Saps quina formació necessites? Nosaltres t'ajudem Coneixem molt bé les necessitats dels treballadors i voluntaris que desenvolupen activitats d'intervenció i educació de lleure.
T'oferim: - titulacions de monitori de director - formació de monitors de menjadors escolars - formació de monitors d'escoles bressol - diploma d'educador ambiental - formació a mida ...i més de 100monogràfics especialitzats en diverses temàtiques.
Per la vostra seguretat, consulteu sempre la disponibilitat de plaça del curs que us interessi entrant a l'apartat de matrícula on-line o telefonant a l'Institut de Formació: 93 410 16 02
Durant aquest 2010, la Fundació Pere Tarrés ha estat certificada amb la norma ISO 9001:2008 per l'empresa TÜV Rehinland, fet que destaca perquè és la primera vegada que s'unifiquen en un sol certificat els diferents sistemes que des de fa temps estaven auditant de manera independent serveis, programes i activitats.
Un centenar de joves dels centres d'esplai de la Fundació Pere Tarrés estan participant en el curs residencial de monitors i directors de lleure que cada estiu s'organitza a la casa de colònies de La Ruca.
Aquest premi és un reconeixement públic de la tasca voluntària dels joves que formen l’equip educatiu del centre d’esplai i que ha fet possible que molts nois i noies del barri de Sant Roc de Badalona puguin gaudir d’un temps de lleure de qualitat tant durant el curs escolar com a les vacances d’estiu. El conseller de Governació de la Generalitat de Catalunya, Jordi Ausàs, va ser l’encarregat de lliurar el premi als responsables del centre d’esplai.