Contractes programa catalans
La Fundació Pere Tarrés
gestiona fons de contractes programa obtinguts per l'Associació Empresarial de la Iniciativa Social de Catalunya (AEISC) adreçats a la formació permanent de treballadors ocupats dins del sector social.
Aquestes accions formatives van orientades a la millora de la qualificació professional dels treballadors, i alhora, contribueixen en el manteniment de la seva ocupabilitat. Són de durada breu i de temàtiques socials diverses que, una o dues vegades l´any, estan disponibles per a grups d´entre 15 a 20 treballadors, si es volen fer a mida, o per places individuals en cursos realitzats a la seu Fundació Pere Tarrés a Barcelona.
Aquestes accions formatives no suposen cap cost ni per al treballador ni per a l'entitat on treballa ja que les cobreixen les subvencions obtingudes mitjançant l'AEISC.
Característiques de les formacions:
- 20h de durada
- Temàtiques socials diverses: Acció i intervenció social, educació social, gestió, habilitats personals, PRL, Psicologia, ofimàtica, idiomes, serveis assistencials, etc.
- Grups d'entre 15 i 25 treballadors
- Possibilitat de fer-los a mida o per a places individuals
- Es realitzen a la seu de la Fundació Pere Tarrés a Barcelona o a la seva entitat
Qui pot optar a aquesta formació?:
- Entitats sota el Conveni Col·lectiu del Sector del Lleure Educatiu i Sociocultural de Catalunya.
- Entitats sota el conveni d'Acció Social amb Infants, Joves, Famílies i altres col·lectius en situació de risc.
- Entitats sota el Conveni Col·lectiu d'Atenció Domiciliària i Treball Familiar de Catalunya.
- Sense conveni però vinculada al sector social.
La Fundació Pere Tarrés us ofereix:
- Dur a terme la formació sempre que hi hagi fons disponibles i garantir-ne la qualitat.
- Organitzar, dissenyar i supervisar el curs garantint la màxima qualitat.
- Garantir els requisits de les accions formatives.