imatge banner

Biblioteca


Primer

Assignatura Bibliografia Fitxa assignatura
Psicologia social
Dret i ciutadania
Política social
Antropologia
Pràcticum I: aproximació a la acció social (educació social)
Història social
Fonaments del treball social
Sociologia
Psicologia del cicle vital
Teories i processos educatius






imatge banner
imatge banner
imatge banner
imatge banner
imatge banner
imatge banner

Formació Professorat

Dreceres

Horaris i calendari
Noves adquisicions
Bibliografia recomanada-cerca per professor
Bibliografia recomanada-cerca per assignatura
Bases de Dades
Revistes electròniques

Notícies
“Pobresa infantil. El lleure com a espai d’inclusió social” ha estat guardonat amb la menció especial en la modalitat de premsa en la XIX edició dels Premis del Consell Municipal de Benestar Social als Mitjans de Comunicació que atorga l’Ajuntament de Barcelona.
Des de la Fundació Pere Tarrés hem considerat important explicar quina és la nostra posició davant el difícil moment que travessa la societat a l’actualitat i què està repercutint en els més dèbils, especialment en la infància.
Estris, la revista editada pel Moviment de Centres d'Esplai Cristians de la Fundació Pere Tarrés, ha preparat un número especial per commemorar el seu 40è aniversari amb continguts especials com un repàs històric d'aquestes quatre dècades de periodisme especialitzat en el lleure, reflexions sobre el present i el futur de l'educació en el lleure i felicitacions de persones compromeses amb aquest món com Mònica Terribas, directora de Televisió de Catalunya; el cantant Natxo Tarrés, o Miquel Àngel Essomba, director del Centre UNESCO de Catalunya.
Fundació Pere Tarrés | Avís legal | Accessibilitat |