imatge banner

Residencia Universitaria Femenina La Inmaculada - Madrid

Benvinguts a la Residència Universitària Femenina de Madrid

Residencia Universitaria Femenina La Inmaculada Madrid

La Residència Universitària Femenina La Inmaculada de Madrid és un allotjament acollidor situat al barri de El viso. Ofereix tots els serveis necessaris perquè les noies que hi viuen puguin gaudir de totes les necessitats bàsiques i disposin d’un ambient propici per a l’estudi.

La Residència Universitària de Madrid acull a estudiants universitàries i opositores. Molt ben comunicada, la residència és molt propera a les principals universitats de la capital i als centres on es preparen oposicions.

Residencia Femenina d'Estudiants La Inmaculada MadridFundada l’any 1950 per les religioses Filles de la Caritat, la Residència Universitària La Inmaculada actualment està gestionada per la Fundació Pere Tarrés. El nostre ideari, basat en l’humanisme cristià, vol afavorir el creixement personal de les residents i la seva llibertat responsable.

A la Residència Universitària Femenina La Inmaculada es potencia la companyia i solidaritat pròpies de la convivència entre estudiants i ofereix a les residents atenció personalitzada en tots els aspectes de la seva vida universitària i humana.


Administracions públiques Escoles Famílies Esplais
imatge banner
Notícies
Les famílies ja poden inscriure els seus fills i filles en alguna de les més de 440 activitats d’estiu que enguany organitza la Fundació Pere Tarrés junt amb els seus centres d’esplai vinculats a tota Catalunya. No us ho perdeu!
La Setmana Santa ha esdevingut un període més de l’any on els pares i mares necessiten conciliar la vida familiar i laboral i les activitats de lleure són una de les opcions preferents de les famílies. Molts són els centres d’esplai que enguany obriran les seves portes per primera vegada en aquesta època de l’any. Els infants i joves podran fer casals, colònies i campaments que contribueixen al seu creixement personal.
Una Conreria plena de llençols i roba estesa va rebre el cap de setmana del 17 i 18 de març als més de 600 monitors, monitores i responsables d'esplai del Moviment de Centres d'Esplai Cristians (MCEC) de la Fundació Pere Tarrés que han participat en aquesta Joresco 2012. Sota el lema "Sweet Home, Joresco", la trobada tenia com a tema central la inclusió, exemplificada en una comunitat de veïns amb moltes sorpreses.
Fundació Pere Tarrés | Avís legal | Accessibilitat |